გვერდები

пятница, 16 января 2015 г.

თემატურები

ქართული ენა და ლიტერატურა

                          I ა კლასი
                                                                                                      





       
დაწყებითი საფეხურის  I კლასის სილაბუსი ქართულ ენასა და   
ლიტერატურაში



სასწავლო კურსის დასახელება


ქართული
სასწავლო კურსის სტატუსი
კურსი გათვალისწინებულია დაწყებითი სკოლის I კლასის მოსწავლეებისათვის                                                               
სასწავლო კურსის
ერთი სასწავლო წელი(ორი სემესტრი),                      
   კვირაში 7 აკადემიური საათი


პედაგოგი           
ნინო ელბაქიძე                                                                            
  საკონტაქტო ტელეფონი 265797    595134707


სასწავლო კურსის მიზნები
განუვითაროს მოზარდს ძირითადი   სამეტყველო   უნარები                             
 (წერა,კითხვა,მოსმენა, საუბარი) ;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების
კულტურა;
-განუვითაროს საკუთარი აზრის ლოგიკური თანმიმდევრობით გამოთქმისა და სხვადასხვა და
ნიშნულების წერილობითი ტექსტის შექმნის უნარი;
-ჩამოუყალიბოს დამოუკიდებელი ,შემოქმედებითი
და რეფლექსური აზროვნების უნარი;
-შეაყვაროს კითხვა;გამოუმუშაოს ლიტერატურის
როგორც სიტყვის ხელოვნებისა და კულტურის ფაქტის აღქმისა და გაცნობიერების უნარი.     


სასწავლო კურსის წარმართვის
ძირითადი პრინციპები
საგანმანათლებლო პროცესის ცენტრში უნდა იდგეს თითოეული მოსწავლე და მიღწეული
შედეგი;
-გათვალისწინებული უნდა იყოს მოსწავლის ფიზი
კური და ფსიქიკური შესაძლებლობები,აგრეთვე
ასაკთან შესაფერისი ინტერესები;
-სწავლა უნდა ნიშნავდეს ინფორმაციის დაგროვებას,უნარ-ჩვევებისა და დამოკიდებულე
ბების განვითარებას;
-სწავლებაში მოიაზრება არა ერთი კონკრეტული
გზის გავლა,არამედ მასწავლებლის და მოსწავლის მიერ ერთობლივად შერჩეული ოპტიმალური ვარიანტის ძიება
-მთავარი უნდა იყოს არა მხოლოდ ცოდნის ოდენობა,არამედ ამ ცოდნის ხარისხი.































სასწავლო საგნის სწავლების შედეგები და ინდიკატორები
თემატურ-კალენდარული   გრაფიკი
საგნის სწავლებით მისაღწევი შედეგები,ინდიკატორები
სასწავლო პროგრამის შინაარსი
თემის სწავლებისათვის საჭირო დრო








აკადემიური საათების რაოდენობა
კალენდარილი
გრაფიკი
1
             2
                3
    4
      5




წინასაანბანო პერიოდი




1
ქართული
1.1; 1.2
ახალი სასწავლო გარემოს გაცნობა
2 სთ

16.17/09
2
ქართული
1.1; 1.4
სიუჟეტური სურათი
სკოლისაკენ
2 სთ

18.19/09
3
ქართული
1.2; 1.4
სიუჟეტური სურათი
შემოდგომა
2 სთ
19.20/09

4
ქართული
1.1  1.5
სიუჟეტური სურათის აღწერა და თხზულების შედგენა
2 სთ

20.23/09
5
ქართული
1.2; 1.5
.ჩხეიძეთხილის ნაჭუჭი
2 სთ

24.25/09
6
ქართული
1.1;  1.4
სახელმძღვანელოში მოთავსებული სურათის აღწერა
გვ. 13



2 სთ

26/09
7
ქართული
1.1; 1.4
სურათის მიხედვით
თხზულების შედგენა
გვ.15
2 სთ
27/09

8
ქართული
1.4; 1.5
სიუჟეტური სურათის აღწერა
გვ.17
2 სთ
30/09-1/10

9
ქართული
1.4; 1.2
სიუჟეტური სურათის აღწერა
გვ.19
2 სთ
2.3/10

10
ქართული
1.2;1.5
ზღაპარიმელა და ხოხობი


2 სთ

3.4/10


1
2
      3                                                         
4
5






საანბანო პერიოდი






11
ქართული
1.6;  1.1.3
 და    ასო-ბგერები
3სთ

4.7.8/10
12
ქართული
1.6; 1.7
   ასო-ბგერა
3 სთ
9.10/10

13
ქართული
1.6;  1.3
   ასო-ბგერა
3 სთ
11.15/10

14
ქართული
1.6;1.10
    ასო-ბგერა
3 სთ
16.17.18/10

15
ქართული
1.6;  1.7
  ასო-ბგერა
3სთ

18.21.22/10
16
ქართული
1.6; 1.7
   ასო-ბგერა
3 სთ

23.24/10
17
ქართული
1.6;  1.8
  ასო-ბგერა
3 სთ

25.28/10
18
ქართული
1.6; 1.7
   ასო-ბგერა
3 სთ
29.30.31/10

19
ქართული
1.6; 1.7
  ასო-ბგერა
3 სთ

31.10-1.11
20
ქართული
1.5  1.7
  ასო-ბგერა
3 სთ
4.5.6/11

21
ქართული
1.6;  1.8
   ასო-ბგერა
3 სთ

7.8/11
22
ქართული
1.6;  1.9
   ასო-ბგერა
3 სთ

8.11.12/11
23
ქართული
1.6;  1.9
   ასო-ბგერა
3  სთ
13.14/11

24
ქართული
1.5;  1.2
   ასო-ბგერა
3 სთ
15.16/11

25
ქართული
1.5 1.6
    ასო-ბგერა
3 სთ
16.18.19/11

26
ქართული
1.6;  1.9
   ასო-ბგერა
3 სთ

20.21/11
27
ქართული
1.6;  1.10
    ასო-ბგერა
3 სთ
22.25/11

28
ქართული
1.6;  1.9
    ასო-ბგერა
3 სთ

26.27.28/11
1
             2        
                3
     4
       5
29
ქართული
1.5;  1.8
    ასო-ბგერა
3 სთ

28.29/11
30
ქართული
1.5;  1.9
     ასო-ბგერა
3 სთ

2.3.4/12
31
ქართული
1.5;  1.9
    ასო-ბგერა
3 სთ
5.6/12

32
ქართული
1.5;  1.7
      ასო-ბგერა
3 სთ
6.9.10/12

33
ქართული
1.6;  1.9
      ასო-ბგერა
3სთ
11.12/12

34
ქართული
1.6;  1.10
     ასო-ბგერა
3 სთ
12.13/12

35
ქართული
1.5 1.8
   ასო-ბგერა
3 სთ
16.17.18/12

36
ქართული
1.5;  1.9
    ასო-ბგერა
3 სთ
19.20/12

37
ქართული
1.6;  1.9
    ასო-ბგერა
3  სთ


38
ქართული
1.6;  1.9
    ასო-ბგერა
3  სთ


39
ქართული
1.6;  1.10
    ასო-ბგერა
3  სთ


40
ქართული
1.5;  19
   ასო-ბგერა
3  სთ


41
.ქართული
1.6;   1.11
  ასო-ბგერა
3  სთ






ანბანის შემდგომი  პერიოდი




42
ქართული
1.2;  1.3
).გურგენიძის ლექსი
აი ია
) სიტყვა,მარცვალი
2 სთ


43
ქართული
1.3; 1.10
)გოგებაშვილისერთი და ორი
)მარცვალი სიტყვა


2 სთ


44


ქართული
1.4  1.10
).გოგებაშვილის
მუქთამჭამელა
)წინადადება


2 სთ


45
ქართული
1.4   1.13
).გოგებავილისმენავეები
)წინადადება. სიტყვა


2სთ


1
              2
             3
     4
       5
46
ქართული
1.3;  1.13
).გოგებაშვილისცრუ
)სიტყვა.წინადადება.პირველ პირში თხრობა


2 სთ





47
ქართული
1.3;  1.10
).გოგებაშვილისგამოცანა ჭკვიანი ბავშვებისათვის


2 სთ


48
ქართული
1.4;  1.10
).გოგებაშვილისნაპოვნი  სავარცხელი
) დეფორმირებული წინადადების აღდგენა


2 სთ


49
ქართული
1.3; 1.14
).გოგებაშვილისმეზობლები
) განმაზოგადებელი სირყვა


2 სთ


50
ქართული
1.6;  1.13
). გოგებაშვილისბერიკაცი და ნამყენი
)სიტყვა. წინადადება


2 სთ


51
ქართული
1.2;  1.12
).შამანაძისლოდინი
) სიტყვა. ასო


2 სთ


52
ქართული
1.3;  1.4
). გოგებაშვილისუსუნო ყვავილი
)1 პირში თხრობა


2სთ


53
ქართული
1.3;  1.12
)გოგებაშვილიდაკარგული ბავშვი
) 1 პირში თხრობა


2 სთ


54
ქართული


1.3 1.13
).წერეთლისდედა
)სიტყვა.მარცვალი


2 სთ


55
ქართული
1.6;  1.13
).გოგებაშვილის
ცხვირს მაღლა ვინ იწევს[
)სიტყვა. წინადადება





2 სთ


56
ქართული
1.2; 1.13
).გოგებაშვილისთაგვები და კატა
)წინადადება. სიტყვათა მყარი შეხამებანი





2 სთ


1
2
3
4
5
57
ქართული
1.3;  1.10
) .გოგებაშვილისკეთილი სანდალა
)  წინადადება


2 სთ


58
ქართული
1.6 ;1.13
).გოგიაშვილისმეგობრები
)ასო,ბგერა,ხმოვანი,თანხმოვანი,მარცვალი, სიტყვა



2 სთ


59
ქართული
1.3 1.10
). გოგიაშვილისდათუნა და ბაჭია
)სიტყვა


2 სთ


60
ქართული
1.2;  1.4
).მგელაძისგაზაფხული
)მხატვრულ სახეებზე დაკვირვება


2 სთ


61
ქართული
1.4;  1.13
) .კლდიაშვილისლომი და ხარები
)მარცვალი. სიტყვა


2 სთ


62
ქართული
1.4;  1.13
).0გებავილისჯიუტი თხები
)წინადადება.სიტყვა.მარცვალი


2 სთ


63
ქართული
1.3;  1.13
).გოგებაშვილისგვრიტი და მტრედი
2 სთ


64
ქართული
1.4  ;1.13
.).გოგებაშვილის ჭიანჭველა და ფუტკარი
)მარცვალი. სიტყვა. კითხვითი წინადადება



2 სთ


65
ქართული
  1. 14
.დუმბაძისიავნანა
2 სთ




66
ქართული
1.4;  1.14
).ჭილაშვილისბულბული და ყიყინა
)მარცვალი


2სთ


67
ქართული
1.14
)ზრდილობიანი(მოთხრობა)
) 1 პირში თხრობა


2 სთ


68
ქართული
1.4  1.13
)ვლ.ასლამაზიშვილის
ყველაზე ყოჩაღი                                                                 
2 სთ


1
2
3
4
5
69
ქართული
1.10;  1.13
ლომი და კურდღელი’(ზღაპარი)


2 სთ


70
ქართული
1.12;  1.14
.დუმბაძისბებერი მწევრისა და ტრაბახა კურდღლის გასაუბრება


2 სთ


71
ქართული
1.13;  1.14
.მაჭავარიანისირგვლივ მწვანე ზაფხულია













მათემატიკა

I კლასი









სასწავლო  საგანი:  მათემატიკა
სწავლების საფეხური. კლასი:   დაწყებითი. 1 კლასი
სასწავლო კურსის ხანგრძლივობა:  ერთი სასწავლო წელი(ორი
                                                               სემესტრი)
სასწავლო კურსის მიზნები:      მოსწავლეს მიეცეს მოტივაცია  სასწავლოსაგნის შესწავლისათვის
ერთმანეთს შეუსაბამონ რიცხვები,რიცხვითი სახელები და რაოდენობები;
თვლის შეკავშირება რიცხვებშორის, შეკრება-გამოკლების ერთმანეთთან დაკავშირება;
   რიცხვთა შეფასება და რაოდენობების შედარება.






                                             


                                                   



საგნის სწავლებით
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი ინდიკატორები


სასწავლო პროგრამის შინაარსი
აკადემიური საათების რაოდენობა
კალენდარული გრაფიკი
1
     2
            3                                        
      4
       5
   


 თავი  1
რა ვიცით და რა არა        




  1
მათემატიკა
1.7;  1.3
.
ამოვიცნოთ რიცხვები და ფიგურები
1 სთ

17.09

 2     
მათემატიკა
1.7; 1.3
გავარკვიოთ საგანთა განლაგება
გვ.10-11
1 სთ

18.09
 3
მათემატიკა
1.7;  1.5
ადრე, გვიან
გვ. 12-13
1 სთ

19.09
  4   
მათემატიკა
1.5; 1.5-3
ფერი,ფორმა,ზომა
გვ.14-15                                                 
1სთ

20.09
  5
მათემატიკა
1.1-2;  1.5-1
იმდენი რამდენიც
გვ.16-17
1 სთ
24.09

  6
მათემატიკა
1/1-2; 1.4-3
მეტი და ნაკლები
გვ.18-19
1 სთ



25.09
  7
მათემატიკა
1.6-1; 1.6-2
სამკუთხედი,კვადრატი,წრე,მართკუთხედი
გვ. 20-21




1 სთ



26.09
8
მათემატიკა
1.6-1; 1.6-2
წერტილი,მონაკვეთი
გვ 22-23
1 სთ

27.09
9


შემაჯამებელი გაკვეთილები


5 სთ


1.2.3.4.8/10




თავი  2
რიცხვები 1-დან  10-მდე




10
მათემატიკა
1.1-1;  1.7-1
რიცხვი 1, ციფრი 1
გვ.24-25
2 სთ
9.10/10

11
მათემატიკა
1.1-1; 1.1-3
რიცხვი 2, ციფრი 2
გვ. 26-27
2 სთ
11.15/10

12
მათემატიკა
1.1-1;  1.7-4
რიცხვი 3, ციფრი 3
გვ. 28-29
  1. სთ


16/10

13
მათემატიკა
1.3;
შეკრება
გვ. 30-31
2 სთ
17.18/10

14
მათემატიკა
1.1-1; 1.7-4
რიცხვი 4, ციფრი 4
გვ.32-33
2 სთ
21.22/10

15
მათემატიკა
1.3-1; 1.5-3
გამოკლება
გვ.34-35
2 სთ
23.24/10

16
მათემატიკა
1.1-1 ;1.1-3
რიცხვი 5, ციფრი  5
გვ.36-37
2 სთ
25.28/10

17
მათემატიკა
1.1-1; 1.1-3
რიცხვები 1-დან 5-მდე
გვ. 38-39
2 სთ
29.30/10

18
მათემატიკა
1.2-4; 1.2-3
რიცხვი 0, ციფრი 0
გვ. 40-41
2 სთ
31/10-1/11

19
მათემატიკა
1.1-1; 1.1-3
რიცხვი 6, ციფრი
გვ.42-43
2 სთ
5.6

20
მათემატიკა
1.2-2; 1.5-1
რიცხვი 7, ციფრი 7
გვ.44-45
2 სთ
7.8

21
მათემატიკა
1.5-1; 1.6-3
რიცხვი 8, ციფრი 8
გვ. 46-47
2 სთ
12.13

22
მათემატიკა
1.4-3; 1.4-4
მეტობისა და ნაკლებობის ნიშნები
გვ. 48-49
2 სთ
14.15

23
მათემატიკა
1.1-1
რიცხვი 9, ციფრი 9
გვ 50-51
2 სთ
19.20

24
მათემატიკა
1.1-3
რიცხვი  10
გვ. 52-53
2 სთ
21.22

25
მათემატიკა
1.6-3
რა ვისწავლეთ, რა ვიცით
გვ. 54-55
2 სთ
26.27

26


შემაჯამებელი გაკვეთილები
5 სთ
28.29/11-3.4.5/12






 3
შევკრიბოთ გამოვაკლოთ




27
მათემატიკა
1.3;
მივუმატოთ  !, გამოვაკლოთ 1
გვ. 56
1 სთ
6/12

28
მათემატიკა
1.3-2
მივუმატოთ, გამოვაკლოთ
გვ,57
1 სთ
10/12

29
მათემატიკა
1.3-3
მივუმატოთ2 გამოვაკლოთ  2
გვ 58-59
2სთ
11.12/12

30
მათემატიკა
1.3-1; 1.3-3
ამოცანა
გვ.60-61
2 სთ
13.17/12

31
მათემატიკა
1.3-1
მივუმატოთ 3, გამოვაკლოთ 3
გვ. 62-63
2 სთ
18.19/12

32
მათემატიკა
1.3-3
გავზარდოთ რიცხვი
გვ. 64
1 სთ
20/12

33
მათემატიკა
1.4-2
შევამციროთრიცხვი
გვ. 65
1 სთ


34
მათემატიკა
1.3-3; 1.3-4
მივუმატოთ  4, გამოვაკლოთ 4
გვ. 66-67
2სთ


35
მათემატიკა
1.3-1; 1.5-1
შეკრების თვისება
გვ.68-69
2 სთ


36
მათემატიკა
1.3-5; 1.3-3
მივუმატოთ 5,  გამოვაკლოთ 5
გვ.70-71
2 სთ


37
მათემატიკა
1.3-4
ვიანგარიშოთ, გამოვთვალოთ
გვ. 72-73
2 სთ


38
მათემატიკა
1.3-3


მივუმატოთ 6, გამოვაკლოთ 6
გვ 74-75
2 სთ


39
მათემატიკა
1.3-4; 1.3-3
მივუმატოთ 7, გამოვაკლოთ 7
გვ. 76-77
2 სთ


40
მათემატიკა
1.3-4; 1.3-3
მივუმატოთ 8, გამოვაკლოთ 8
გვ. 78-79
2  სთ


41
მათემატიკა
1.3-4; 1.3-1
მივუმატოთ  9,გამოვაკლოთ 9
გვ. 80-81
2 სთ


42
მათემატიკა
1.3-2; 1.4-3
რამდენით მეტია? რამდენით ნაკლებია?
გვ. 82-83
2 სთ


43
მათემატიკა
1.3-3; 1.3-4
შევავსოთ ათამდე
გვ.84


1 სთ


44
მათემატიკა
1.3-3; 1.3-4
შეკრების ცხრილი
გვ 85
1 სთ


45
მათემატიკა
1.3-3; 1.3-4
გამოვიყენოთშეკრების ცხრილი
გვ.86-87
4 სთ


46
მათემატიკა
1.7-1 ; 1.7-2
შევადგინოთ ფიგურები
გვ. 88-89
2 სთ


47


შემაჯამებელი გაკვეთილი
5 სთ






4
რიცხვები 11-დან  20-მდე




48
მათემატიკა
1.3-3; 1.3-4
დავთვალოთ  საგნები
გვ 90-91
2სთ


49
მათემატიკა
1.2-5; 1.2-4
თერთმეტი, თორმეტი
გვ .92-93
2 სთ


50
მათემატიკა
1.2-5
რიცხვი 11
გვ. 94-95
2 სთ


51
მათემატიკა
1.2-3
რიცხვი  12
გვ. 96-97


2 სთ


52
მათემატიკა
1.4-4
რიცხვი  13
გვ. 98-99
2 სთ


53
მათემატიკა
1.5-2
რიცხვი  14
გვ. 100-101
2 სთ


54
მათემატიკა
1.3-5; 1.3-4
რიცხვი 15
გვ 102-103
2 სთ


55
მათემატიკა
1.2-4; 1.2-5
რიცხვი 16
გვ. 104-105
2 სთ


56
მათემატიკა
1.5-2
რიცხვი 17
გვ. 106-107
2 სთ


57
მათემატიკა
1.2-1
რიცხვი 18
გვ.108-109
2 სთ


58
მათემატიკა
1.2-5; 1.2-4
რიცხვი 19
გვ.110-111
2 სთ


59
მათემატიკა
1.4-3
რიცხვი 20
გვ. 112-113
2 სთ


60
მათემატიკა
1.3-4
გეომეტრიული ფიგურები
1 სთ


61


შემაჯამებელი გაკვეთილი
5 სთ






 6
ვიანგარიშოთ 20-ის ფარგლებში




65
მათემატიკა
1.2-5
გამოვაკლოთ
გვ. 122-123
2სთ




66
მათემატიკა
1.3-3
შევკრიბოთ
გვ. 124-125
2 სთ


67
მათემატიკა
1.4-3
გამოვაკლოთ
გვ. 126
1 სთ


68
მათემატიკა
გამოვიყენოთ რიცხვითი ღერძი
გვ 127
1 სთ


69
მათემატიკა
1.3-3
შევკრიბოთ, გამოვაკლოთ
გვ. 128-129
1სთ


70
მათემატიკა
1.5-2
ჩვენი ფული
გვ.130-131
2 სთ


71
მათემატიკა
1,4-2
ამოვხსნათ ამოცანები
გამოვიყენოთ რიცხვითი ღერძი
გვ. 132-133
2 სთ


72



შემაჯამებელი გაკვეთილები
5 სთ


73
მათემატიკა
1.3-2
მივუმატოთ  9-
გვ, 134-135
2 სთ


74
მათემატიკა
1.4-2
მივუმატოთ 8-
გვ.136-137
2სთ


75
მათემატიკა
1.4-4
 მივუმატოთ  7-
გვ.138-139
2 სთ


76
მათმატიკა
1.4-2
მივუმატოთ  6-
გვ. 140 -141
2 სთ


77
მათემატიკა
1.4-2
შეკრების ცხრილი
გვ . 142-143
2 სთ


78


შემაჯამებელი გაკვეთილები







5 სთ






 7
რა ვისწავლეთ




79
მათემატიკა
1.4-2
რიცხვები და მოქმედებები
გვ 144-145
2 სთ


80
მათემატიკა
1.5-2
შეკრება და გამოკლება
გვ. 146-147
2 სთ


81
მათემატიკა
1.3-3; 1.5-2
გეომეტრიული ფიგურები და კანონზომიერებები  გვ.149-150
1
2სთ


82


შემაჯამებელი  გაკვეთილები
5 სთ











Комментариев нет:

Отправить комментарий