ქართული ენა და ლიტერატურა
I ა კლასი
დაწყებითი საფეხურის I კლასის სილაბუსი ქართულ ენასა და
ლიტერატურაში
სასწავლო კურსის დასახელება
|
ქართული
|
სასწავლო კურსის სტატუსი
|
კურსი გათვალისწინებულია დაწყებითი სკოლის I კლასის მოსწავლეებისათვის
|
სასწავლო კურსის
|
ერთი სასწავლო წელი(ორი სემესტრი),
კვირაში 7 აკადემიური საათი
|
პედაგოგი
|
ნინო ელბაქიძე
საკონტაქტო ტელეფონი 265797 595134707
|
სასწავლო კურსის მიზნები
|
განუვითაროს მოზარდს ძირითადი სამეტყველო უნარები
(წერა,კითხვა,მოსმენა, საუბარი) ;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების
კულტურა;
-განუვითაროს საკუთარი აზრის ლოგიკური თანმიმდევრობით გამოთქმისა და სხვადასხვა და
ნიშნულების წერილობითი ტექსტის შექმნის უნარი;
-ჩამოუყალიბოს დამოუკიდებელი ,შემოქმედებითი
და რეფლექსური აზროვნების უნარი;
-შეაყვაროს კითხვა;გამოუმუშაოს ლიტერატურის
როგორც სიტყვის ხელოვნებისა და კულტურის ფაქტის აღქმისა და გაცნობიერების უნარი.
|
სასწავლო კურსის წარმართვის
ძირითადი პრინციპები
|
საგანმანათლებლო პროცესის ცენტრში უნდა იდგეს თითოეული მოსწავლე და მიღწეული
შედეგი;
-გათვალისწინებული უნდა იყოს მოსწავლის ფიზი
კური და ფსიქიკური შესაძლებლობები,აგრეთვე
ასაკთან შესაფერისი ინტერესები;
-სწავლა უნდა ნიშნავდეს ინფორმაციის დაგროვებას,უნარ-ჩვევებისა და დამოკიდებულე
ბების განვითარებას;
-სწავლებაში მოიაზრება არა ერთი კონკრეტული
გზის გავლა,არამედ მასწავლებლის და მოსწავლის მიერ ერთობლივად შერჩეული ოპტიმალური ვარიანტის ძიება
-მთავარი უნდა იყოს არა მხოლოდ ცოდნის ოდენობა,არამედ ამ ცოდნის ხარისხი.
|
სასწავლო საგნის სწავლების შედეგები და ინდიკატორები
თემატურ-კალენდარული გრაფიკი
№
|
საგნის სწავლებით მისაღწევი შედეგები,ინდიკატორები
|
სასწავლო პროგრამის შინაარსი
|
თემის სწავლებისათვის საჭირო დრო
|
|
აკადემიური საათების რაოდენობა
|
კალენდარილი
გრაფიკი
|
|||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
წინასაანბანო პერიოდი
|
||||
1
|
ქართული
1.1; 1.2
|
ახალი სასწავლო გარემოს გაცნობა
|
2 სთ
|
16.17/09 |
2
|
ქართული
1.1; 1.4
|
სიუჟეტური სურათი
„სკოლისაკენ’
|
2 სთ
|
18.19/09 |
3
|
ქართული
1.2; 1.4
|
სიუჟეტური სურათი
„შემოდგომა’
|
2 სთ
|
19.20/09
|
4
|
ქართული
1.1 1.5
|
სიუჟეტური სურათის აღწერა და თხზულების შედგენა
|
2 სთ
|
20.23/09 |
5
|
ქართული
1.2; 1.5
|
თ.ჩხეიძე“თხილის ნაჭუჭი’
|
2 სთ
|
24.25/09 |
6
|
ქართული
1.1; 1.4
|
სახელმძღვანელოში მოთავსებული სურათის აღწერა
გვ. 13
|
2 სთ
|
26/09 |
7
|
ქართული
1.1; 1.4
|
სურათის მიხედვით
თხზულების შედგენა
გვ.15
|
2 სთ
|
27/09
|
8
|
ქართული
1.4; 1.5
|
სიუჟეტური სურათის აღწერა
გვ.17
|
2 სთ
|
30/09-1/10
|
9
|
ქართული
1.4; 1.2
|
სიუჟეტური სურათის აღწერა
გვ.19
|
2 სთ
|
2.3/10
|
10
|
ქართული
1.2;1.5
|
ზღაპარი“მელა და ხოხობი’
|
2 სთ
|
3.4/10 |
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
საანბანო პერიოდი
|
||||
11
|
ქართული
1.6; 1.1.3
|
ი და ა ასო-ბგერები
|
3სთ
|
4.7.8/10 |
12
|
ქართული
1.6; 1.7
|
თ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
9.10/10
|
13
|
ქართული
1.6; 1.3
|
ს
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
11.15/10
|
14
|
ქართული
1.6;1.10
|
ხ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
16.17.18/10
|
15
|
ქართული
1.6; 1.7
|
ო
ასო-ბგერა
|
3სთ
|
18.21.22/10 |
16
|
ქართული
1.6; 1.7
|
ე
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
23.24/10 |
17
|
ქართული
1.6; 1.8
|
უ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
25.28/10 |
18
|
ქართული
1.6; 1.7
|
ძ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
29.30.31/10
|
19
|
ქართული
1.6; 1.7
|
მ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
31.10-1.11 |
20
|
ქართული
1.5 1.7
|
შ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
4.5.6/11
|
21
|
ქართული
1.6; 1.8
|
კ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
7.8/11 |
22
|
ქართული
1.6; 1.9
|
ვ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
8.11.12/11 |
23
|
ქართული
1.6; 1.9
|
გ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
13.14/11
|
24
|
ქართული
1.5; 1.2
|
ფ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
15.16/11
|
25
|
ქართული
1.5 1.6
|
ნ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
16.18.19/11
|
26
|
ქართული
1.6; 1.9
|
ზ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
20.21/11 |
27
|
ქართული
1.6; 1.10
|
რ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
22.25/11
|
28
|
ქართული
1.6; 1.9
|
ჩ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
26.27.28/11 |
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
29
|
ქართული
1.5; 1.8
|
დ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
28.29/11 |
30
|
ქართული
1.5; 1.9
|
ღ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
2.3.4/12 |
31
|
ქართული
1.5; 1.9
|
ლ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
5.6/12
|
32
|
ქართული
1.5; 1.7
|
ბ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
6.9.10/12
|
33
|
ქართული
1.6; 1.9
|
პ
ასო-ბგერა
|
3სთ
|
11.12/12
|
34
|
ქართული
1.6; 1.10
|
ც
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
12.13/12
|
35
|
ქართული
1.5 1.8
|
ტ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
16.17.18/12
|
36
|
ქართული
1.5; 1.9
|
წ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
19.20/12
|
37
|
ქართული
1.6; 1.9
|
ქ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
|
38
|
ქართული
1.6; 1.9
|
ყ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
|
39
|
ქართული
1.6; 1.10
|
ჭ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
|
40
|
ქართული
1.5; 19
|
ჟ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
|
41
|
.ქართული
1.6; 1.11
|
ჰ
ასო-ბგერა
|
3 სთ
|
|
ანბანის შემდგომი პერიოდი
|
||||
42
|
ქართული
1.2; 1.3
|
ა)ა.გურგენიძის ლექსი
„აი ია’
ბ) სიტყვა,მარცვალი
|
2 სთ
|
|
43
|
ქართული
1.3; 1.10
|
ა)გოგებაშვილის „ერთი და ორი’
ბ)მარცვალი სიტყვა
|
2 სთ
|
|
44
|
ქართული
1.4 1.10
|
ა)ი.გოგებაშვილის
„მუქთამჭამელა’
ბ)წინადადება
|
2 სთ
|
|
45
|
ქართული
1.4 1.13
|
ა)ი.გოგებავილის „მენავეები’
ბ)წინადადება. სიტყვა
|
2სთ
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
46
|
ქართული
1.3; 1.13
|
ა)ი.გოგებაშვილის „ცრუ’
ბ)სიტყვა.წინადადება.პირველ პირში თხრობა
|
2 სთ
|
|
47
|
ქართული
1.3; 1.10
|
ა)ი.გოგებაშვილის „გამოცანა ჭკვიანი ბავშვებისათვის’
|
2 სთ
|
|
48
|
ქართული
1.4; 1.10
|
ა)ი.გოგებაშვილის „ნაპოვნი სავარცხელი’
ბ) დეფორმირებული წინადადების აღდგენა
|
2 სთ
|
|
49
|
ქართული
1.3; 1.14
|
ა)ი.გოგებაშვილის „მეზობლები’
ბ) განმაზოგადებელი სირყვა
|
2 სთ
|
|
50
|
ქართული
1.6; 1.13
|
ა)ი. გოგებაშვილის „ბერიკაცი და ნამყენი’
ბ)სიტყვა. წინადადება
|
2 სთ
|
|
51
|
ქართული
1.2; 1.12
|
ა)ნ.შამანაძის „ლოდინი’
ბ) სიტყვა. ასო
|
2 სთ
|
|
52
|
ქართული
1.3; 1.4
|
ა)ი. გოგებაშვილის „უსუნო ყვავილი’
ბ)1 პირში თხრობა
|
2სთ
|
|
53
|
ქართული
1.3; 1.12
|
ი)გოგებაშვილი“დაკარგული ბავშვი’
ბ) 1 პირში თხრობა
|
2 სთ
|
|
54
|
ქართული
1.3 1.13
|
ა)გ.წერეთლის „დედა’
ბ)სიტყვა.მარცვალი
|
2 სთ
|
|
55
|
ქართული
1.6; 1.13
|
ა)ი.გოგებაშვილის“
„ცხვირს მაღლა ვინ იწევს[‘
ბ)სიტყვა. წინადადება
|
2 სთ
|
|
56
|
ქართული
1.2; 1.13
|
ა)ი.გოგებაშვილის „თაგვები და კატა’
ბ)წინადადება. სიტყვათა მყარი შეხამებანი
|
2 სთ
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
57
|
ქართული
1.3; 1.10
|
ა) ი.გოგებაშვილის „კეთილი სანდალა’
ბ) წინადადება
|
2 სთ
|
|
58
|
ქართული
1.6 ;1.13
|
ა)კ.გოგიაშვილის „მეგობრები’
ბ)ასო,ბგერა,ხმოვანი,თანხმოვანი,მარცვალი, სიტყვა
|
2 სთ
|
|
59
|
ქართული
1.3 1.10
|
ა)ი. გოგიაშვილის“დათუნა და ბაჭია’
ბ)სიტყვა
|
2 სთ
|
|
60
|
ქართული
1.2; 1.4
|
ა)შ.მგელაძის „გაზაფხული’
ბ)მხატვრულ სახეებზე დაკვირვება
|
2 სთ
|
|
61
|
ქართული
1.4; 1.13
|
ა) ს.კლდიაშვილის „ლომი და ხარები’
ბ)მარცვალი. სიტყვა
|
2 სთ
|
|
62
|
ქართული
1.4; 1.13
|
ა)ი.გ0გებავილის „ჯიუტი თხები’
ბ)წინადადება.სიტყვა.მარცვალი
|
2 სთ
|
|
63
|
ქართული
1.3; 1.13
|
ა)ი.გოგებაშვილის „გვრიტი და მტრედი’
|
2 სთ
|
|
64
|
ქართული
1.4 ;1.13
|
.ა)ი.გოგებაშვილის ჭიანჭველა და ფუტკარი’
ბ)მარცვალი. სიტყვა. კითხვითი წინადადება
|
2 სთ
|
|
65
|
ქართული
|
ნ.დუმბაძის“იავნანა’’
|
2 სთ
|
|
66
|
ქართული
1.4; 1.14
|
ა)ქ.ჭილაშვილის „ბულბული და ყიყინა’
ბ)მარცვალი
|
2სთ
|
|
67
|
ქართული
1.14
|
ა)ზრდილობიანი(მოთხრობა)
ბ) 1 პირში თხრობა
|
2 სთ
|
|
68
|
ქართული
1.4 1.13
|
ა)ვლ.ასლამაზიშვილის
„ყველაზე ყოჩაღი“
|
2 სთ
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
69
|
ქართული
1.10; 1.13
|
„ლომი და კურდღელი’(ზღაპარი)
|
2 სთ
|
|
70
|
ქართული
1.12; 1.14
|
ნ.დუმბაძის „ბებერი მწევრისა და ტრაბახა კურდღლის გასაუბრება’
|
2 სთ
|
|
71
|
ქართული
1.13; 1.14
|
მ.მაჭავარიანის „ირგვლივ მწვანე ზაფხულია’
|
მათემატიკა
I ა კლასი
სასწავლო საგანი: მათემატიკა
სწავლების საფეხური. კლასი: დაწყებითი. 1 კლასი
სასწავლო კურსის ხანგრძლივობა: ერთი სასწავლო წელი(ორი
სემესტრი)
სასწავლო კურსის მიზნები:
მოსწავლეს
მიეცეს მოტივაცია სასწავლოსაგნის შესწავლისათვის
ერთმანეთს შეუსაბამონ რიცხვები,რიცხვითი სახელები და რაოდენობები;
თვლის შეკავშირება რიცხვებს შორის, შეკრება-გამოკლების ერთმანეთთან
დაკავშირება;
რიცხვთა შეფასება და რაოდენობების შედარება.
|
საგნის სწავლებით
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი ინდიკატორები
|
სასწავლო პროგრამის შინაარსი
|
აკადემიური საათების რაოდენობა
|
კალენდარული გრაფიკი
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
|
თავი 1
რა ვიცით და რა არა
|
|
|
1
|
მათემატიკა
1.7; 1.3
.
|
ამოვიცნოთ რიცხვები და ფიგურები
|
1 სთ
|
17.09 |
2
|
მათემატიკა
1.7; 1.3
|
გავარკვიოთ საგანთა განლაგება
გვ.10-11
|
1 სთ
|
18.09 |
3
|
მათემატიკა
1.7; 1.5
|
ადრე, გვიან
გვ. 12-13
|
1 სთ
|
19.09 |
4
|
მათემატიკა
1.5; 1.5-3
|
ფერი,ფორმა,ზომა
გვ.14-15
|
1სთ
|
20.09 |
5
|
მათემატიკა
1.1-2; 1.5-1
|
იმდენი რამდენიც
გვ.16-17
|
1 სთ
|
24.09
|
6
|
მათემატიკა
1/1-2; 1.4-3
|
მეტი და ნაკლები
გვ.18-19
|
1 სთ
|
25.09 |
7
|
მათემატიკა
1.6-1; 1.6-2
|
სამკუთხედი,კვადრატი,წრე,მართკუთხედი
გვ. 20-21
|
1 სთ
|
26.09 |
8
|
მათემატიკა
1.6-1; 1.6-2
|
წერტილი,მონაკვეთი
გვ 22-23
|
1 სთ
|
27.09 |
9
|
|
შემაჯამებელი გაკვეთილები
|
5 სთ
|
1.2.3.4.8/10
|
|
|
თავი 2
რიცხვები 1-დან 10-მდე
|
|
|
10
|
მათემატიკა
1.1-1; 1.7-1
|
რიცხვი 1, ციფრი 1
გვ.24-25
|
2 სთ
|
9.10/10
|
11
|
მათემატიკა
1.1-1; 1.1-3
|
რიცხვი 2, ციფრი 2
გვ. 26-27
|
2 სთ
|
11.15/10
|
12
|
მათემატიკა
1.1-1; 1.7-4
|
რიცხვი 3, ციფრი 3
გვ. 28-29
|
|
16/10
|
13
|
მათემატიკა
1.3;
|
შეკრება
გვ. 30-31
|
2 სთ
|
17.18/10
|
14
|
მათემატიკა
1.1-1; 1.7-4
|
რიცხვი 4, ციფრი 4
გვ.32-33
|
2 სთ
|
21.22/10
|
15
|
მათემატიკა
1.3-1; 1.5-3
|
გამოკლება
გვ.34-35
|
2 სთ
|
23.24/10
|
16
|
მათემატიკა
1.1-1 ;1.1-3
|
რიცხვი 5, ციფრი
5
გვ.36-37
|
2 სთ
|
25.28/10
|
17
|
მათემატიკა
1.1-1; 1.1-3
|
რიცხვები 1-დან 5-მდე
გვ. 38-39
|
2 სთ
|
29.30/10
|
18
|
მათემატიკა
1.2-4; 1.2-3
|
რიცხვი 0, ციფრი 0
გვ. 40-41
|
2 სთ
|
31/10-1/11
|
19
|
მათემატიკა
1.1-1; 1.1-3
|
რიცხვი 6, ციფრი
გვ.42-43
|
2 სთ
|
5.6
|
20
|
მათემატიკა
1.2-2; 1.5-1
|
რიცხვი 7, ციფრი 7
გვ.44-45
|
2 სთ
|
7.8
|
21
|
მათემატიკა
1.5-1; 1.6-3
|
რიცხვი 8, ციფრი 8
გვ. 46-47
|
2 სთ
|
12.13
|
22
|
მათემატიკა
1.4-3; 1.4-4
|
მეტობისა და ნაკლებობის ნიშნები
გვ. 48-49
|
2 სთ
|
14.15
|
23
|
მათემატიკა
1.1-1
|
რიცხვი 9, ციფრი 9
გვ 50-51
|
2 სთ
|
19.20
|
24
|
მათემატიკა
1.1-3
|
რიცხვი 10
გვ. 52-53
|
2 სთ
|
21.22
|
25
|
მათემატიკა
1.6-3
|
რა ვისწავლეთ, რა ვიცით
გვ. 54-55
|
2 სთ
|
26.27
|
26
|
|
შემაჯამებელი გაკვეთილები
|
5 სთ
|
28.29/11-3.4.5/12
|
|
|
თ ა ვ ი 3
შევკრიბოთ დ გამოვაკლოთ
|
|
|
27
|
მათემატიკა
1.3;
|
მივუმატოთ !, გამოვაკლოთ 1
გვ. 56
|
1 სთ
|
6/12
|
28
|
მათემატიკა
1.3-2
|
მივუმატოთ, გამოვაკლოთ
გვ,57
|
1 სთ
|
10/12
|
29
|
მათემატიკა
1.3-3
|
მივუმატოთ2 გამოვაკლოთ
2
გვ 58-59
|
2სთ
|
11.12/12
|
30
|
მათემატიკა
1.3-1; 1.3-3
|
ამოცანა
გვ.60-61
|
2 სთ
|
13.17/12
|
31
|
მათემატიკა
1.3-1
|
მივუმატოთ 3, გამოვაკლოთ 3
გვ. 62-63
|
2 სთ
|
18.19/12
|
32
|
მათემატიკა
1.3-3
|
გავზარდოთ რიცხვი
გვ. 64
|
1 სთ
|
20/12
|
33
|
მათემატიკა
1.4-2
|
შევამციროთრიცხვი
გვ. 65
|
1 სთ
|
|
34
|
მათემატიკა
1.3-3; 1.3-4
|
მივუმატოთ 4, გამოვაკლოთ 4
გვ. 66-67
|
2სთ
|
|
35
|
მათემატიკა
1.3-1; 1.5-1
|
შეკრების თვისება
გვ.68-69
|
2 სთ
|
|
36
|
მათემატიკა
1.3-5; 1.3-3
|
მივუმატოთ 5, გამოვაკლოთ 5
გვ.70-71
|
2 სთ
|
|
37
|
მათემატიკა
1.3-4
|
ვიანგარიშოთ, გამოვთვალოთ
გვ. 72-73
|
2 სთ
|
|
38
|
მათემატიკა
1.3-3
|
მივუმატოთ 6, გამოვაკლოთ 6
გვ 74-75
|
2 სთ
|
|
39
|
მათემატიკა
1.3-4; 1.3-3
|
მივუმატოთ 7, გამოვაკლოთ 7
გვ. 76-77
|
2 სთ
|
|
40
|
მათემატიკა
1.3-4; 1.3-3
|
მივუმატოთ 8, გამოვაკლოთ 8
გვ. 78-79
|
2 სთ
|
|
41
|
მათემატიკა
1.3-4; 1.3-1
|
მივუმატოთ 9,გამოვაკლოთ 9
გვ. 80-81
|
2 სთ
|
|
42
|
მათემატიკა
1.3-2; 1.4-3
|
რამდენით მეტია? რამდენით ნაკლებია?
გვ. 82-83
|
2 სთ
|
|
43
|
მათემატიკა
1.3-3; 1.3-4
|
შევავსოთ ათამდე
გვ.84
|
1 სთ
|
|
44
|
მათემატიკა
1.3-3; 1.3-4
|
შეკრების ცხრილი
გვ 85
|
1 სთ
|
|
45
|
მათემატიკა
1.3-3; 1.3-4
|
გამოვიყენოთშეკრების ცხრილი
გვ.86-87
|
4 სთ
|
|
46
|
მათემატიკა
1.7-1 ; 1.7-2
|
შევადგინოთ ფიგურები
გვ. 88-89
|
2 სთ
|
|
47
|
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
5 სთ
|
|
|
|
თ ა ვ ი 4
რიცხვები 11-დან 20-მდე
|
|
|
48
|
მათემატიკა
1.3-3; 1.3-4
|
დავთვალოთ საგნები
გვ 90-91
|
2სთ
|
|
49
|
მათემატიკა
1.2-5; 1.2-4
|
თერთმეტი, თორმეტი
გვ .92-93
|
2 სთ
|
|
50
|
მათემატიკა
1.2-5
|
რიცხვი 11
გვ. 94-95
|
2 სთ
|
|
51
|
მათემატიკა
1.2-3
|
რიცხვი 12
გვ. 96-97
|
2 სთ
|
|
52
|
მათემატიკა
1.4-4
|
რიცხვი 13
გვ. 98-99
|
2 სთ
|
|
53
|
მათემატიკა
1.5-2
|
რიცხვი 14
გვ. 100-101
|
2 სთ
|
|
54
|
მათემატიკა
1.3-5; 1.3-4
|
რიცხვი 15
გვ 102-103
|
2 სთ
|
|
55
|
მათემატიკა
1.2-4; 1.2-5
|
რიცხვი 16
გვ. 104-105
|
2 სთ
|
|
56
|
მათემატიკა
1.5-2
|
რიცხვი 17
გვ. 106-107
|
2 სთ
|
|
57
|
მათემატიკა
1.2-1
|
რიცხვი 18
გვ.108-109
|
2 სთ
|
|
58
|
მათემატიკა
1.2-5; 1.2-4
|
რიცხვი 19
გვ.110-111
|
2 სთ
|
|
59
|
მათემატიკა
1.4-3
|
რიცხვი 20
გვ. 112-113
|
2 სთ
|
|
60
|
მათემატიკა
1.3-4
|
გეომეტრიული ფიგურები
|
1 სთ
|
|
61
|
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
5 სთ
|
|
|
|
თ ა ვ ი 6
ვიანგარიშოთ 20-ის ფარგლებში
|
|
|
65
|
მათემატიკა
1.2-5
|
გამოვაკლოთ
გვ. 122-123
|
2სთ
|
|
66
|
მათემატიკა
1.3-3
|
შევკრიბოთ
გვ. 124-125
|
2 სთ
|
|
67
|
მათემატიკა
1.4-3
|
გამოვაკლოთ
გვ. 126
|
1 სთ
|
|
68
|
მათემატიკა
|
გამოვიყენოთ რიცხვითი ღერძი
გვ 127
|
1 სთ
|
|
69
|
მათემატიკა
1.3-3
|
შევკრიბოთ, გამოვაკლოთ
გვ. 128-129
|
1სთ
|
|
70
|
მათემატიკა
1.5-2
|
ჩვენი ფული
გვ.130-131
|
2 სთ
|
|
71
|
მათემატიკა
1,4-2
|
ამოვხსნათ ამოცანები
გამოვიყენოთ რიცხვითი ღერძი
გვ. 132-133
|
2 სთ
|
|
72
|
|
შემაჯამებელი გაკვეთილები
|
5 სთ
|
|
73
|
მათემატიკა
1.3-2
|
მივუმატოთ 9-ს
გვ, 134-135
|
2 სთ
|
|
74
|
მათემატიკა
1.4-2
|
მივუმატოთ 8-ს
გვ.136-137
|
2სთ
|
|
75
|
მათემატიკა
1.4-4
|
მივუმატოთ 7-ს
გვ.138-139
|
2 სთ
|
|
76
|
მათმატიკა
1.4-2
|
მივუმატოთ 6-ს
გვ. 140 -141
|
2 სთ
|
|
77
|
მათემატიკა
1.4-2
|
შეკრების ცხრილი
გვ . 142-143
|
2 სთ
|
|
78
|
|
შემაჯამებელი გაკვეთილები
|
5 სთ
|
|
|
|
თ ა ვ ი 7
რა ვისწავლეთ
|
|
|
79
|
მათემატიკა
1.4-2
|
რიცხვები და მოქმედებები
გვ 144-145
|
2 სთ
|
|
80
|
მათემატიკა
1.5-2
|
შეკრება და გამოკლება
გვ. 146-147
|
2 სთ
|
|
81
|
მათემატიკა
1.3-3; 1.5-2
|
გეომეტრიული ფიგურები და კანონზომიერებები გვ.149-150
1
|
2სთ
|
|
82
|
|
შემაჯამებელი გაკვეთილები
|
5 სთ
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий