გვერდები

пятница, 16 января 2015 г.

კათედრის მიზნები



                                კათედრის მიზნები


დაწყებითი სწავლების კათედრის მიზნები განისაზღვრება   ზოგადი განათლების ეროვნული სასწავლო მიზნებიდან და ეროვნული სასწავლო 



გეგმიდან გამომდინარე. კონკრეტულად კი, ჩვენი მიზნებია:

  • გამოვუმუშავოთ მოსწავლეს ელემენტარული სასწავლო უნარ-ჩვევები, ვასწავლოთ სწავლა;
  • ვასწავლოთ გააზრებული კითხვა, რაც გამჭოლი უნარია ყველა სასწავლო დისციპლინის შესასწავლად;
  • შევუქმნათ მოსწავლეს პირობები საკუთარი შესაძლებლობების გამოსავლენად და სწავლისათვის საჭირო უნარ-ჩვევების გამოსამუშავებლად;
  • ჩამოვუყალიბოთ მოსწავლეს სწავლისადმი პოზიტიური დამოკიდებულება და სამყაროს შემეცნების მიმართ ინტერესი;
  • შევუქმნათ მოსწავლეს პირობები და ჩამოვუყალიბოთ საფუძვლები შემდგომ, საბაზო საფეხურზე სწავლის წარმატებით გასაგრძელებლად; იმ ცოდნის დასაუფლებლად, უნარ-ჩვევების გასავითარებლად და დამოკიდებულებების ჩამოსაყალიბებლად, რომლებიც მას მომავალში დასჭირდება.
  • განვუვითაროთ მოსწავლეს ძირითადი უნარები -წერა, კითხვა, თვლა, ანგარიში, მოსმენა, აზრის გამოთქმა, თხრობა, საუბარი;
  • გამოვუმუშაოთ წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
  • ჩამოვუყალიბოთ დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი;
  • შევუქმნათ კითხვის მიმართ დადებითი განწყობა;
  • ჩამოვუყალიბოთ საკუთარი ელემენტრული შეხედულებები ეროვნულ ფასეულობებსა და ღირებულებებზე;
  • გავუცნობიეროთ სწვლის დანიშნულება დაგამოვუმუშაოთ მიღებული ცოდნის, უნარ-ჩვევების პრაქტიკაში გამოყენების უნარი.

  • ჩვენი კათედრის მუშაობის პრიორიტეტებია:
      1.სასწავლო პროცესის სრულყოფა;
      2.სწავლების მაღალი ხარისხი;
      3.ბავშვზე ორიენტირებული სწავლება;
      4.პედაგოგთა პროფესიული ზრდა;

      5.თანამშრომლობა.


      დაწყებითი სწავლების კათედრის პედაგოგები დასახული მიზნების გადასაჭრელად მთელ თავის ცოდნას,შესაძლებლობებს,ძალისხმევასა და სიყვარულს დებენ სკოლის აღსაზრდელებთან  შრომატევად,საპასუხისმგებლო მუშაობაში.
      მიზნის მასაღწევად კათედრის თითოეული წევრი:
      იმაღლებს კვალიფიკაციას,ზრუნავს პროფესიულ 

    • განვითარებაზე,ეცნობა ინოვაციურ მეთოდებს.

    • იზიარებს კათედრის 

    • წევრთა გამოცდილებას,თანამშრომლობს მათთან.

    • განსაზღვრავს არსებულ პრობლემებსდა კოლეგებთან

    •  ერთად ეძებს გადაჭრის გზებს.

    • საკუთარი ძალებით ქმნის სასწავლო პროცესისთვის

    •  საჭიროსაგანმანათლებლო რესურსებს და 

      ამდიდრებსკათედრის რესურსთა ბაზას.

    • სისტემატურად გეგმავს სასწავლო პროცესს და

    •  აკეთებს საკუთარი მუშაობის მონიტორინგს;

    • კოორდინირებულად მუშაობს სკოლის სხვა კათედრებთან;

    • შეიმუშავებს  რეკომენდაციებს აღზრდისა და სწავლა-

    • სწავლების სხვადასხვა საკითხზე.

        კათედრის გეგმა



    შესასრულებელი საკითხები

    სკოლის საათობრივი ბადის შესაბამისად,საგნებში სასწავლო საათების განაწილება კათედრის პედაგოგებს შორის კლასების მიხედვით.

    თემატური გეგმების განხილვა.

    კათედრის წევრების პროფესიულ განვითარებაზე ზრუნვის მიზნით ტრენინგების კონფერენციების ორგანიზება და მოწყობა.

    ი.გოგებაშვილის დაბადების დღისადმი მიძღვნილი ღონისძიებები.

    ექსკურსია-ისტორიული ძეგლების გასაცნობად.

    საახალწლო მეჯლისები.

    კოლექტიური სვლა თეატრში.

    სადამრიგებლო საათების ორგანიზება.

    ექსკურსია-,,გავიცნოთ ჩვენი ქალაქი.“

    მოსწავლეთა წაყვანა თეატრში.

    ტესტირებები.

    ღია გაკვეთილების ჩატარება.

    კონკურსი კალიგრაფიაში.

    შეჯიბრი მხატვრულ კითხვაში.

    პედ.კითხვა-მასწავლებლებს
    შორის გამოცდილების გაზიარების მიზნით.

    სხვა საგნობრივ ჯგუფების მასწავლებლებთან კოორდინირებული მუშაობის წარმოება.





    Комментариев нет:

    Отправить комментарий